Alternative

Het einde van third party cookies: dit betekent het voor je mobiliteitsbedrijf

De koek is op: in 2023 stopt Google met 'third party cookies;. Een flinke omslag in onlinemarketingland, want dankzij deze cookies kun je gericht en persoonlijk adverteren. Wat betekent dit voor de marketing van jouw mobiliteitsbedrijf? Marketing automation specialist Mitch van Maurik praat je hierover bij in een aantal blogs; deze vind je hieronder.

Het einde van third-party cookies: dit betekent het voor je mobiliteitsbedrijf
Slim adverteren zonder third-party cookies: contextueel adverteren
Slimme marketing zonder third-party cookies: marketing automation
Slim adverteren zonder third-party cookies: zet een vergelijkbare doelgroep in
First-party-datastrategie klaar? Deze 5 tools helpen je bij het uitvoeren
Persoonlijk adverteren zonder third-party cookies? 5 slimme tips
7 tips voor meer succes met call-to-action-buttons


Klantgerichte e-mailings maken in je eigen huisstijl? CaRe-Mail maakt het je makkelijk!

CaRe-Mail is een slim en actiegericht klantcontactsysteem dat we kunnen koppelen aan jouw DMS of garagesoftware. Jouw klant- en voertuiggegevens verrijken we met de databronnen van RDC. Zo kun je iedere klant op het juiste moment en op de meest efficiënte manier benaderen. Benieuwd wat CaRe-Mail voor jouw bedrijf kan betekenen? Vraag dan nu een demo aan via dit contactformulier.

Aanbevolen artikelen

Terugblik op 2024: een jaar vol beweging in de automotive branche
Gezond en vitaal het nieuwe jaar in met de Verzuimnavigator
Bovemij Garagepolis: De slimme keuze in een dynamisch 2025 

Of stel je vraag via...
Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's

Roy
Senior Acceptant