Zien we jou ook op de Bedrijfsboost van 4 april?

Tijdens de Bovemij Bedrijfsboost op 4 april a.s. helpen wij jou meer omzet te halen uit bestaande klanten. Wist je dat het 7 keer moeilijker is om een nieuwe klant te vinden dan een huidige klant te houden? Tevreden, terugkerende klanten zijn goud waard. Daarom helpen we jou daar meer van te krijgen. Na de Bedrijfsboost ga je weg met direct toepasbare tips en tools om meer omzet te halen uit de klanten die je al hebt.  

Inspirerende sprekers en uitdagende sleutelsessies

Er staat een prachtig programma klaar voor deze Bedrijfsboost. Zo neemt business coach Carmen Phillips ons mee in het belang van de customer journey, en laat ze zien hoe zij de klantreis van Mercedes in kaart bracht. Ook deelt Olaf Vugts zijn belangrijkste lessen uit 32 jaar ervaring als o.a. Directeur Imagineering bij de Efteling. Olaf vertelt hoe zij jaar in jaar uit voor die échte Eftelingbeleving zorgden, terwijl zij klanten ook telkens iets nieuws wisten te bieden.

Een deel van het programma kun je zelf samenstellen door je in te schrijven voor onze sleutelsessies. Er zijn twee rondes sleutelsessies, en bij elke ronde kun je kiezen uit vier verschillende boosts voor jouw bedrijf.  

Branchegenoten ontmoeten  

Natuurlijk is er tijdens de Bedrijfsboost ook voldoende ruimte om branchegenoten te ontmoeten en te spreken onder het genot van een hapje en een drankje. Dit wil je niet missen. Dus meld je snel aan, voordat alle stoelen gevuld zijn.  

Aanbevolen artikelen

Ons meest complete ontzorgingspakket op het gebied van verzuim & zorg
5 misvattingen over Voorraadfinanciering 
Stappenplan voor het maken van een Risico Inventarisatie- en Evaluatie

Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.