Bij Bovemij staat klantgerichtheid centraal. Daarom zijn we verheugd om onze nieuwe samenwerking met Openclaims aan te kondigen. Openclaims is een alles-in-één schadeplatform voor schadeafhandeling, waarmee autoschades sneller, transparanter en beter kunnen worden afgehandeld.
Een stap vooruit in schadeafhandeling
Bij Bovemij zijn we voortdurend bezig met ontwikkelingen die het leven van onze klanten gemakkelijker maken. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Door gebruik te maken van Openclaims zetten we een belangrijke stap naar een efficiënter, transparanter en digitaler proces voor schadeafhandeling van particuliere autoschades.
Schademanager Anthony Vaes van Autoschade Helmond is pilotdeelnemer van het eerste uur en benadrukt graag zijn ervaring:
Onze pilot met Openclaims heeft het afgelopen jaar heel wat kosten verlaagd, processen versneld en klanten blij gemaakt!
Schades snel en eenvoudig digitaal melden
Openclaims is een handig en efficiënt systeem voor onze aangesloten bemiddelaars. Het biedt een gebruiksvriendelijke ervaring en stelt hen in staat om snel en eenvoudig digitale schades te melden voor hun particuliere klanten, waar en wanneer ze maar willen. Bovendien biedt het systeem uitgebreid inzicht in schadesturing, waardoor bemiddelaars kunnen zien wat er is gemeld en wat er is hersteld.
Verbind herstellers, consumenten en dealers op één platform
Openclaims is het verbindende platform voor herstellers, consumenten en dealers. Het is 24/7 beschikbaar en wordt continu bijgewerkt, waardoor alle gebruikers altijd over actuele gegevens beschikken. Met Openclaims kunnen de verbonden bemiddelaars claims indienen namens hun klanten, documenten uploaden en de voortgang van de schadeafhandeling volgen. Allemaal via één handig online portaal.
“Wij zijn verheugd om samen te werken met een toonaangevende partij als Bovemij en haar business partners. Door het schadeproces verder te digitaliseren kunnen dealers en herstellers efficiënter met elkaar samenwerken, de klant een optimaal proces bieden én maximale omzet uit schade realiseren” – Lex Orie (CCO Openclaims).
Vooruit kijken
Bij Bovemij blijven we altijd vooruitkijken en streven we ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. We zijn enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt en overtuigd dat deze samenwerking bij onze klanten voor een efficiëntere schadeafhandeling zorgt. We kijken ernaar uit onze klanten te ondersteunen met hoogwaardige dienstverlening en innovatieve oplossingen.