Geen abonnementskosten en gratis leads op viaBOVAG.nl
We stellen viaBOVAG.nl voor een periode van 3 maanden (april 2020 - juni 2020) kosteloos open voor alle BOVAG auto- en motorbedrijven. BOVAG-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van viaBOVAG.nl. Ook BOVAG fietsondernemers kunnen vanaf eind mei 2020 profiteren van een kosteloze periode van 6 maanden.
Al klant van viaBOVAG.nl?
Voor bestaande klanten worden de kosten voor alle gegenereerde leads in de maand maart niet in rekening gebracht. In de huidige, zeer bijzondere omstandigheden, vinden wij het niet meer dan logisch dat wij, als portal ván en vóór BOVAG-leden, alle mogelijke middelen aanwenden om onze ondernemers toekomstbestendig te houden en maken. En ze helpen om te blijven ondernemen. Als je al klant bent van viaBOVAG.nl, hoef je zelf geen actie te ondernemen.
Realtime rapportages in mijnOndernemersportaal!
Ben je als autobedrijf al aangesloten bij viaBOVAG.nl? Dan wil je natuurlijk ook graag weten wat de resultaten zijn van jouw advertenties op viaBOVAG.nl. Wij snappen dat en sturen je daarom regelmatig een rapportage per e-mail. Deze rapportage is nu ook beschikbaar op het tabblad viaBOVAG in mijnOndernemersportaal! Alles op één plek dus, wel zo makkelijk!
Nog geen klant van viaBOVAG.nl?
BOVAG leden die nog niet adverteren kunnen via de volgende stappen starten met adverteren op viaBOVAG.nl:
- Ga naar mijn.bovag.nl/viabovag en meld je aan voor kosteloos adverteren.
- Neem contact op met je voertuigmanagementsysteem (VMS) en vraag of zij de koppeling met viaBOVAG.nl willen aanzetten.
- Vraag je VMS leverancier of zij kunnen helpen met je voertuigen in 1 keer te plaatsen of plaats zelf de voertuigen die je wenst online.
5 tips voor een sterke viaBOVAG.nl-advertentie
Een advertentie op viaBOVAG.nl bestaat uit een aantal vaste onderdelen, zoals voertuiggegevens, verkoopprijs en foto’s. Daarnaast heb je in het opmerkingenveld vrije ruimte om meer over de auto of motor te vermelden. Hoe maak je slim gebruik van deze ruimte en vergroot je de kans op leads? Bekijk onze 5 tips voor een sterke viaBOVAG-advertentie!
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over viaBOVAG. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via adverteerders@viabovag.nl of 030-202 8 202.
Ga naar mijn.bovag.nl/viabovag en meld je aan. Vergeet niet ook met je VMS contact op te nemen om viaBOVAG.nl aan te laten zetten.
Neem contact op met je VMS leverancier. Er zijn namelijk verschillende redenen mogelijk. Is je koppeling geactiveerd? Heb je de advertenties aangeboden bij viaBOVAG.nl? Is de BOVAG garantie inbegrepen? Je VMS leverancier kan precies zien wat er aan de hand is.
Aan het eind van de gratis periode nemen wij contact met je op. Als je niet meer wilt adverteren hoef je niets te doen. Wij sluiten je koppeling en verwijderen je advertenties van viaBOVAG.nl
Ja, je kunt je per vandaag aanmelden en gelijk adverteren. Je krijgt deze dagen in maart niet gefactureerd.
Je moet jezelf aanmelden via mijn.bovag.nl/viabovag. Na het aanmelden kun je direct contact opnemen met je VMS leverancier om viaBOVAG.nl daarin aan te zetten en te beginnen met adverteren.
BOVAG, Bovemij en viaBOVAG.nl houden de ontwikkelingen scherp in de gaten. Het is nu nog niet mogelijk hierop vooruit te lopen.
In deze situatie vinden wij het erg belangrijk dat elk BOVAG-lid kan profiteren van het eigen portaal. De focus moet nu liggen op het zo goed mogelijk helpen van de klant. Aan het einde van de gratis periode gaan wij in gesprek met de nieuwe aanmelders en gaan we ervan uit dat ze zich ook aanmelden voor de rest van het jaar.
De coronacrisis ontwikkeld zich erg snel. Het terugdraaien van de facturatie is op deze korte termijn voor de 1200 klanten van viaBOVAG.nl helaas niet meer mogelijk. Daarom kiezen wij ervoor om de gratis periode per april in te laten gaan.
In april, mei en juni kun je kosteloos adverteren en leads ontvangen op viaBOVAG.nl. De facturen voor april, mei en juni worden niet verstuurd of geïncasseerd.
Geen kosten voor Mobi-ID
Om toegang te krijgen tot de diensten van RDC is Mobi-ID nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende 3 maanden voor alle klanten te vervallen.
Terug naar Samen vooruit!