Toch op vakantie: help je klant op weg

Veel grenzen gaan langzaamaan weer open, dus komt ook de uittocht van vakantiegangers eraan. Toch zijn veel Nederlanders nog voorzichtig. Want hoe zit het met pech onderweg? En wat als een vakantieland toch weer op slot gaat? Met BOVAG Pechhulp zorg je ervoor dat je klant mobiel blijft. Ook als het onderweg tegenzit.

Daar staan ze dan. Op de Franse Périphérique, in de volle zon, met een volgepakte auto en naar het zwembad verlangende kinderen. En een lekke band. Ontzettend vervelend natuurlijk, maar een goede verzekeringsdekking verzacht de pijn in ieder geval voor een deel. Binnen de BOVAG Pechhulp zijn standaard vervangend vervoer en 24/7 hulp bij pech onderweg gedekt. Ook in coronatijd.

Grenzeloze dekking

Of je klant BOVAG Pechhulp nu via jou of direct zelf bij Bovemij afsluit: de buitenlandse dekking is ook in coronatijd geldig. De enige voorwaarde is dat de grenzen van het betreffende land open zijn. Als je er van de autoriteiten in mag, dan ben je verzekerd. Zijn de grenzen dicht? Dan is het heel eenvoudig: niemand mag het land in, dus zeker geen buitenlandse hulpdiensten.

Beter voorbereid dan ooit

Zijn je klanten geïnteresseerd in een verzekering voor pechhulp? Help ze dan met deze tips nog beter op weg. Het klinkt als een open deur, maar áls je op pad gaat: zorg dan voor een goede voorbereiding. Drie zaken die mensen toch nog vaak vergeten zijn: paspoort(en), groene kaart en een creditcard. En raad je klant voor een zorgeloze vakantie aan om deze verzekering op tijd af te sluiten.

Wil je BOVAG Pechhulp ook aan jouw klanten aanbieden? Bekijk dan hier de productpagina. Of neem direct contact op met je accountmanager om dit te regelen.

En wil je goed verzekerd zijn tegen medische kosten als je zélf pech hebt? Sluit dan de BOVAG reisverzekering af!

Heb je een vraag?
Neem dan contact met mij op of met een van mijn collega's.