Gisteren vond het jaarcongres van BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven plaats in Nieuwegein. Uiteraard was Bovemij, als hoofdsponsor van het evenement, prominent aanwezig. Net als RDC. Samen presenteerden we mijnOndernemersportaal.
MijnOndernemersportaal: helpen, mobiliseren, delen en voorspellen!
Tijdens het congres hebben we de bezoekers een eerste kijkje gegeven in het nieuwe portaal van Bovemij en RDC, mijnOndernemersportaal, dat we over een aantal weken lanceren. Helpen, mobiliseren, delen en voorspellen. Dat is waar het om draait in mijnOndernemersportaal. Op mijnOndernemersportaal vinden onze klanten allerlei handige en waardevolle functionaliteiten die ervoor zorgen dat zij hun klanten beter weten te vinden. En andersom.
In onze werkplaats konden de bezoekers een demo zien van mijnOndernemersportaal en we moeten zeggen: aan aandacht geen gebrek! Stuk voor stuk enthousiaste reacties! En dat snappen we heel goed. Want wie wil nou niet weten welke klant toe is aan een nieuwe auto? En weten hoe hij/zij het APK-marktaandeel kan vergroten!
Het congres gemist? Of ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan snel een kijkje op www.mijnondernemersportaal.nl.
Auto Haarhuis verkozen tot Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2019-2019
Tijdens het congres vond ook dit jaar weer de verkiezing Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar plaats. Auto Haarhuis gaat er met de eer vandoor. De hele jury, waaronder Bertus de Vries (Bovemij) en René Stolp (RDC) looft de gebroeders Haarhuis onder andere voor de smaakvolle presentatie van hun bedrijf.
Ferry Smit (ANWB, Juryvoorzitter) verwoordde het als volgt: “Voor 2018 is dat een bedrijf dat zich mooi en smaakvol presenteert. Er is goed nagedacht over details maar op een enkel punt zoals verlichting en wachtruimten voor de klant is nog wat verbetering mogelijk. Het bedrijf biedt een uitgebreid pakket aan services gericht op de klant en voorziet in de benodigde faciliteiten om ook aan moderne voertuigen alle noodzakelijke werkzaamheden te kunnen verrichten. Het ondernemerschap kenmerkt zich als adaptief door een grondige oriëntatie op de markt. Er wordt gestuurd op cijfers en de keuzes die worden gemaakt zijn goed onderbouwd. De jury herkende alle positieve elementen van de VOC handelsmentaliteit. Kortom een terechte winnaar: Auto Haarhuis.